Om oss

Skaunakjølen trekkhundkllubb ble stiftet 8.desember 2003.  Vårt løypenett samt klubbhus ligger i idylliske omgivelser i Skaun kommune.
Vi har pr.i dag litt i underkant av 100 medlemmer alt i alt.
Flere av våre medlemmer kjører hundespann aktivt i konkurranser, både på barmark og snø og som hevder seg både nasjonalt og internasjonalt.  Vi har også medlemmer som har èn hund og som ønsker å være endel av det flotte miljøet vårt.

Vi kjører som regel opp løypene våre med scooter og slodd men av og til må hundene selv brøyte spor🙂.  Vi har klubbhus der kjørerne gjerne møtes for en kopp kaffe og noen røverhistorier🙂.
På klubbuset "Godset" arrangeres det av og til dugnader der vi oppfordrer så mange som mulig til å delta for å få et flott område til glede for alle.

Som medlem i klubben har man gode avtaler hos bla  Troll hundefòr og vi jobber i disse dager med å skaffe gode avtaler med veterinærer.